13 Haz 2011

VALİ KIZILCIK’TAN ÇAĞRI: “DUYARLI OLALIM, ALT VE ÜST GEÇİDİ KULLANALIM”


Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık, yaz ayının gelmesiyle sahile rahat bir nefes almak için giden vatandaşları alt ve üst geçidi kullanmaları konusunda uyardı.



Özellikle yazın gelmesi ile insanların sahile akın ettiğini ifade eden Vali Kızılcık, sahil yolunda bölünmüş bariyerleri kırarak karşıdan karşıya geçmek isteyen vatandaşların üzücü olaylara neden olabileceğine işaret etti.


Vali Kızılcık, sahilde bariyerleri kırarak karşıdan karşıya geçmek isteyenlere uyarılarda bulunarak,


“Sahil yolunun bazı yerlerinde yayaların karşıdan karşıya geçmemesi için bariyerler koyduk. Vatandaşlarımızın karşıdan karşıya güvenli geçmeleri içinde alt ve üst geçitler yaptırdık. Ama bazı noktalarda vatandaşlarımız bariyerleri kırarak karşıdan karşıya geçiyorlar. Son olarak bir kız çocuğumuz karşıdan karşıya geçmek isterken maalesef bir aracın çarpması sonucu hayatını kaybettiğini üzüntü ile öğrendim. Ben kendisine Allahtan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum. Trabzonlu hemşerilerimizi 50 metre ilerideki alt ve üst geçitlerden geçmeye davet ediyorum. Başka bir yerde böyle bir uygulama yok. Lütfen kendimizi ve ailemizi ateşe atmayalım” dedi.


Tüm Trabzon kamuoyunu bu konuda kampanyaya yapmaya çağıran Vali Kızılcık, açıklamalarını şu şekilde sürdürdü:


“Ben tüm Trabzonlu hemşerilerimi bir kampanya yürütmeye davet ediyorum. Zira sahilde çok güzel bir düzenleme yaptık. Sahil sabah ve akşam saatlerinde çok kalabalık oluyor. Alt ve üst geçitleri değil de illegal olan yolları kullanırsak, korkarım can kaybı artar. Onun için lütfen sezon yeni başlıyor, bu konuda duyarlı olalım. Yollardan geçmeye çalışanları uyaralım, hatta geçirmeyelim. Bu konuda lütfen ortak tavır alalım” dedi.

(VB-13.06.2011 Pazartesi

Hiç yorum yok: