15 Haz 2011

CANALİOĞLU TRABZON'A TEŞEKKÜR ETTİ


CHP’den Trabzon Milletvekili seçilen CHP Genel Başkan Yardımcısı M. Volkan Canalioğlu, teşekkür ziyaretlerine başladı.



Pazar günü yapılan genel seçimlerde CHP’den Trabzon Milletvekili seçilen CHP Genel Başkan Yardımcısı M. Volkan Canalioğlu, teşekkür ziyaretlerine başladı.


Trabzon’da esnaf ziyaretleri yapan Canalioğlu, halkın kendisine ve CHP’ye gösterdiği teveccühten dolayı mutlu olduğunu, Trabzonlular’ın milletvekili olarak çalışacağını söyledi.


Seçim öncesi gerçekleştirdiği ziyaretlerde vatandaşların yoğun ilgisi ile karşılaştığını belirten Canalioğlu,

Bu ilgiye layık olmak için elimden gelen çabayı göstereceğim. Her zaman halkımızın arasında oldum. Belediye Başkanlığım döneminde de hiçbir zaman onlardan kopmadım. Seçim öncesi kendilerinden destek istedim ve gerekli desteği de verdiler. Artık tüm Trabzon halkının milletvekiliyim. Ülkem ve kentim için çalışacağım. CHP olarak halkımızla bundan böyle her zaman birlikte olacağız, onların dertlerini dert, sorunlarını sorun edeceğim ve çalışacağım. Tüm halkımıza teşekkür ediyorum” dedi.


Canalioğlu, CHP’nin Trabzon örgütleri ile çok yoğun bir çalışma dönemi geçirdiklerini ifade ederek,


“CHP artık yükselme sürecine girmiştir. Bugünden itibaren örgütlerimizle birlikte çalışma tempomuzu devam ettireceğiz” şeklinde konuştu.


www.haber61.com - 14 Haziran 2011 - 15:35

Hiç yorum yok: