30 Tem 2011

ŞAİR ALİ RIZA YILDIZ’A HASRET..


Şair Kadir Yeter: ‘ALİ RIZA YILDIZ’A HASRET’ Şiirini Yazdı…


Merhum Şair Ali Rıza Yıldız’ın Trabzon Merkez Gülbahar Hatun Mahallesi Atapark Mevkii, Zağnos Burcu yanındaki yaşadığı evin yıktırılmasına üzülmemek elde değil.

ALİ RIZA YILDIZ’A HASRET…

Yine geçtin gönlümden, yine Seni yaşadım,
Bugün, yıkılan evin önünde saygı durdum;
Yarım asır yaşadın, orada andım Seni,
Ali Rıza Yıldız’a, şerefle Selâm durdum…

Yıkmışlar bak! Evini, Seni ner’de analım?!
Kabirin Sülüklü’de, oraya mı dolalım!
Zindan yanında âşık, gölgen yok! Mest olalım,
Mânevî huzûrunda, hasretle Selâm durdum…

Çoluk-çocuk gurbette, dostlar seni anarken,
Muhammet Yavruoğlu, Nevzat Yılmaz yanarken,
Kadir‘e düştü acı, yandım! Eyvâh ağlarken,
Rûhuna Rahmed olsun, Derneğe hammal durdum…

Hâtırâlarda yaşar, gönüllerde kokarsın,
Lâtif sözlü îmândan, Cennetin çok nurlansın,
Binaltıyüz sayfalık “Eser” tez yayınlansın!
O vakit kabrinden kalk! O Rûhla, kendim’ buldum.

Şair KADİR YETER - 26 Temmuz 2011 Salı

Hiç yorum yok: