13 Ağu 2011

TRABZON VALİLİĞİ AFRİKA’YA YARDIM KAMPANYASI BAŞLATTI


Başbakanlık genelgesi doğrultusunda Afrika’ya başlatılan yardım kampanyasıyla ilgili konuşan Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık: Toplumsal olaylara duyarlılığı ile her zaman öne çıkan Trabzon’umuzun bu konuda da gereken desteği vereceğine olan inancım tamdır” dedi.


Trabzon Valiliği olarak Başbakanlık genelgesi çerçevesinde Afrika kıtasının doğusunda yaşanan kuraklığın yol açtığı kıtlık, açlık ve susuzluk nedeniyle başta Somali olmak üzere tüm bölge halkının yaşadığı insanlık dramının önüne geçmek üzere ilimiz genelinde yardım kampanyası başlatılmasına karar verilmiştir.


Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık, yardımlaşma ve dayanışma duygularının yoğunlukta yaşandığı Ramazan ayında açlıkla savaşan Afrika ülkeleri ve Somali’ye Trabzon olarak gerekli desteğin yapılacağına inandığını ifade etti.


Dünyanın neresinde olursa olsun bu tür tehlikelerin görmezden gelinemeyeceğini dile getiren Vali Kızılcık, açıklamalarını şu şekilde sürdürdü:


“Müslümanlar olarak Somali’de yaşananları göz ardı etmemiz mümkün değil. Yaşananlar bir insanlık ayıbıdır. Bu ayıbın ortakları tüm insanlıktır. O nedenle bu ayıbı bütün insanlık el ele vererek ortadan kaldırabiliriz. Toplumsal olaylara duyarlılığı ile her zaman öne çıkan Trabzon’umuzun bu konuda da gereken desteği vereceğine olan inancım tamdır.”


Yardım kampanyası aşağıda belirtilen kurallara uygun olarak yürütülecektir.


1-Tüm Kamu Kurum ve Kuruluşlarınca personellerden toplanan yardımlar
T.C. Ziraat Bankası Trabzon Hükümet Konağı Şubesinde açılan
"Trabzon Valiliği Somali ve Bölge Halkına Yardım Kampanyası Hesabı
(IBAN): TR350001001477467521185004" hesabına yatırılacaktır.


2-İlçelerde Kaymakamlıklarca yardım kampanyası başlatılacak ve toplanan yardımlar belirtilen Valilik hesap numarasına toplu olarak yatırılacaktır.


3-İ1 ve İlçe Müftülüklerince tüm camilerde din görevlileri aracılığı ile 26.08.2011 Cuma günü yardım toplanacak ve toplanan yardımlar Valilik hesabına toplu olarak yatırılacaktır.


4-Sivil Toplum Kuruluşları kendi mevzuatları (tüzükleri, senet, sözleşme vb.) doğrultusunda üyelerinden toplamış oldukları yardımları belirtilen hesaba yatıracaklardır.


Trabzon Valiliğince başlatılan yardım kampanyası 09.09.2011 tarihinde sona erecektir. Herhangi bir aksaklığa yol açılmaması için toplanan yardımlarla ilgili banka dekontlarının herhangi bir gecikmeye meydan verilmeden en geç 12.09.2011 Pazartesi günü mesai bitimine kadar Trabzon Valiliğine gönderilmesi istenmektedir.


11 Ağustos 2011 Perşembe

Hiç yorum yok: