13 Şub 2019

ÜLKÜCÜ OZAN ARİF ŞİRİN: "AHA GELDİM, GİDİYORUM!" DEMİŞTİ ve HAK VÂKİ OLDU

AĞLAYALIM OZAN ARİF'E, O; ÖMÜR BOYU KAN AĞLADI…


SAMSUN - Türkiye'nin ünlü simalarından Türk-İslam Davası'nın tanınmış savunucularından olan Ozan Arif Şirin, gırtlak kanseri tedavisi gördüğü Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde bu gün saat 04.50'de Hakk'ın rahmetine kavuştu. 

Ozan Arif ŞİRİN'in cenazesi, 16 Şubat 2019 Cumartesi günü Samsun Büyük Camii'de öğle vakti kılınacak cenaze namazının ardından Kıranköy Mezarlığı'nda toprağa verilecek.

Merhuma Allah'tan rahmet, ailesine, sevenlerine, tüm Ülkücü camiaya ve Büyük Türk Milleti'ne sabırlar dileriz.

OZAN ARİF: "Ben BAŞBUĞ TÜRKEŞ'in elinden başka el öpmedim öpmem de!"

AHA GELDİM GİDİYORUM

Yalan dünya işte senden,
Aha geldim, gidiyorum.
Kalanlara selam benden,
Aha geldim, gidiyorum.
Var mı sana gelip kalan,
Baştan başa murad alan,
Varın yoğun hepsi yalan
Aha geldim, gidiyorum.
Dereyi aş, tepeyi aş,
Sonu yoktur dolaş dolaş,
Günden güne yavaş yavaş,
Aha geldim, gidiyorum.
Yalan dünya sana böyle
Kimler konup göçtü söyle,
Ben de işte aynen öyle
Aha geldim, gidiyorum.
Gülemedim şöyle bir gün,
Senelerim geçti sürgün
Gönül sevdiğine dargın,
Aha geldim, gidiyorum.
Arif der ki: bunca yıl ay
Geldi geçti vay dünya vay!
Yaşamaksa yaşadım say,
Aha geldim, gidiyorum. 

(Ozan Arif - 7.2.2002)

OZAN ARİF ŞİRİN KİMDİR?

Giresun'un Alucra ilçesine bağlı şimdiki ismi ile Yükselen (Hapu) köyünde 10 Haziran 1949'da Dünya'ya geldi.

Babasının memuriyeti dolayısıyla, ilk ve ortaokulu Samsun'da bitirdi.

1970'de başladığı öğretmenlik mesleğinde Samsun'un Devgeriş köyünde beş yıl öğretmenlik, dört yıl ise okul müdürlüğü görevi olmak üzere dokuz yıl hizmet verdi.

24 Eylül 1980 ve 5 Kasım 1991 tarihleri arasında Almanya'da yaşadı.

Şarkılarındaki milliyetçi vurgular nedeniyle özellikle ülkücü camiada popüler oldu.

13.02.2019