27 Şub 2019

TÜRKİYE GENÇLİK VAKFI'NDAN TRABZON TİCARET ODASI'NA ZİYARET

TRABZON - Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) Trabzon İl Temsilciği Yönetim Kurulu, Trabzon Ticaret Odası (TTSO) Başkanı M. Suat Hacısalihoğlu'nu ziyaret etti. 

TÜGVA Türkiye Gençlik Vakfı Trabzon İl Temsilciliği Çalışan Gençlik Koordinatörlüğü tarafından bu yıl gerçekleştirecekleri Genç Yönetici Okulu Projesi gündemiyle yapılan ziyarette projenin içeriği konuşuldu.

Sekiz hafta sürecek olan proje;

iş hayatında yöneticilik yapan veya yönetici olmayı planlayan adayların sistematik ve bütüncül bir biçimde yönetim sistemleri ile adaylara yöneticilik bilgi ve becerileri kazandırmayı hedefleyen eğitim programıdır.

Genç Yönetici Okulu Programı, ülkemizin iş dünyasından örneklerle kurumları başarılı ve başarısız yapan faktörlere yakından bakılmasına yardımcı olacaktır.

Stratejik planlama süreci hakkında bilgi ve deneyim kazanacak, liderlik kavramına farklı açılardan bakma fırsatı yakalayacak, profesyonel veya girişimci kariyerinde girişimcileri öne geçirecek önemli yöneticilik yetkinlikleri ve beceriler kazanma yolunda önemli bir adım atılmış olacaktır.

Girişimciler, kendi kariyer ve liderlik yolculuklarında başarılı olmuş iş insanlarıyla tanışacak, kendilerini dinleyip soru sorma şansı bulacak yönetici eğitim programıdır.

Program sonunda katılımcılardan Türkiye'nin beklenen koşullarında nasıl başarılı yöneticiler olacağı ile ilgili bir yol haritası oluşturabilecek düzeye gelmesi, ayrıca katılımcıların şirketlerini daha profesyonel, çağın koşullarına göre yöneterek üst basamaklara taşımaları hedeflenmektedir.

Eğitim Konuları;

Girişimcilik, Liderlik, Motivasyon ve Takım Çalışması, İnovasyon, İletişim ve Çatışma Yönetimi, Stratejik Yönetim, Dijital Çağda Markalaşma, İnsan Kaynakları Yönetimi, Finans Yönetimi, Değer Zinciri yönetimi, Ekonominin Temelleri, Türkiye'de Uluslararası Yatırım Stratejileri, Pazarlama ve Satışın Dinamikleri, E-Ticaretin Gelişimi, Başarılı Yönetimin Formülü, Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi, Küresel Ekonomi ve Türkiye Ekonomisi, İslam'da İş Ahlâkı şeklindedir.

Eğitimciler ise;

THY, TRT, MÜSİAD gibi önde gelen kuruluşların yöneticileri ve  akademisyenlerden oluşacaktır.

Haber-Foto: Hasan Karagüzel – 27.02.2019