1 Eki 2011

BAYAN KIZILCIK, HASTA ZİYARETLERİNE DEVAM EDİYOR


Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık’ın eşi Sema Kızılcık, Trabzon Merkez ve İlçelerinde gerçekleştirdiği ev ziyaretlerine devam ediyor.

 
Bayan Kızılcık dün Vakıflar İdaresine ait eski Cumhuriyet Kıraathanesinin (Tanjant Yolu nedeniyle yıkıldı) kiracısı ve şimdilerde ise karton toplayarak geçimini temine çalışan ve Zafer Mahallesi’nde oturan Kemal Öztürk ve Nazmiye Öztürk çiftinin evini ziyaret ederek aile ile bir süre sohbet etti.

Trabzon Merkez ve İlçelerinde yaptığı ziyaretlerin devam edeceğini kaydeden Bayan Kızılcık,

“İnsanlarımızı ziyaret ederek, onların üzüntüleri paylaşmak ve mutluluklarında bir arada olmak beni sevindiriyor” dedi.

Kemal Öztürk’ün felçli ve görme engelli olan eşi Nazmiye Öztürk’ün sıkıntılarını dinleyen Bayan Kızılcık, ziyaret sırasında Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu ile görüşerek, aileye yeni bir ev sözü verdi.

Bayan Kızılcık, Trabzon Belediye Başkanı’nın bu tür konularda duyarlı olduğunu ifade ederek,

“Konuyu Belediye Başkanımıza ilettim, kendisi de ev konusunda yardım edeceğini söyledi. Bu duyarlılıklarından dolayı Belediye Başkanımıza teşekkür ediyorum” dedi.

Bayan Kızılcık’ı Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık’ın eşi olarak değil, kendi evlatları gibi gördüklerini belirten Kemal Öztürk,

“Sema Hanımı bir Vali eşi olarak değil, benim öz kızım gibi görüyorum. Eşim felçli ve görme engelli. Sema Hanım her fırsatta gelir, halimizi ve hatırımızı sorar. Sema Hanımın bizden biri gibi davranması hem eşimi, hem de beni çok mutlu ediyor. Memnuniyetimi ifade için ne söylesem azdır” dedi.

Kemal Öztürk’ün eşi Nazmiye Öztürk ise Bayan Kızılcık’ın sık sık yaptığı ziyaretlerin kendisine büyük moral verdiğini ifade etti.

VB – 01 Eylül 2011 Cumartesi

Hiç yorum yok: