31 Tem 2011

EYOF-2011’DE GÖRKEMLİ KAPANIŞ


EYOF -2011 TRABZON’ 11. Avrupa Gençlik Olimpik Oyunları kapanış töreni görkemli şekilde yapıldı.



EYOF Trabzon 2011 Avrupa Gençlik Olimpik Oyunları, kapanış töreni ile sona erdi.

Kapanış merasiminde Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık, Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, Trabzon İl Emniyet Müdürü Feridun Boz, devlet erkânı ve çok sayıda vatandaş katıldı.


Hüseyin Avni Aker Stadyumu'ndaki kapanış törenine açılış merasimindeki kadar vatandaşın katıldığı görüldü.


20:28-Şuanda ülkeler bir bir stadyumdan geçiyor. 61 metrelik Ebru'yu da EYOF 2011 gönüllüleri taşıyarak stat da dolaştırdı.

20:36- İstiklal Marşı okundu ve ardından Gençlik ev Spor Bakanı Suat Kılıç konuştu.

BAKAN KILIÇ: ‘TÜM TRABZONLULARI KUTLUYORUM’

Bakan Kılıç; "Sevgili Trabzonlular sizleri selamlıyorum. Trabzon gerçekten son bir haftadır tarihi bir güne tanıklık etti. Avrupa Gençlik olimpik oyunlarına son derece görkemli ve karadeniz insanının yüreğindeki insan sevgisini yansıtan bir ev sahipliği ortaya koydu. Tüm Trabzonluları kutluyorum.

Trabzon 510 trilyonluk güzel eserler kazandırdık. Trabzon ve Trabzon'un gençlerine hizmet vermeye devam edecek. Çok kısa süre içerisinde 2 bin 854 yatak kapasiteli kredi ve yurtlar genel müdürlüğüne teşekkür ediyorum. Görevi kendisinden devraldığım Sayın Faruk Nafiz Özak'a bu oyunların Trabzon'a kazandırılmasındaki eşsiz katkılarından dolayı çok teşekkür ediyorum.

Bir kere daha siz Avni Aker'i dolduran Trabzonluları selam ve saygıyla selamlıyorum. Hepinize iyi akşamlar diliyorum. Sağ olun var olun" dedi.

20:45- Olimpiyat Bayrağı indirilerek 2013 yılında yapılacak olan Avrupa Gençlik Olimpiyatları için Hollanda'nın Utrhec Belediye Başkanına verildi.

20:55- Olimpiyat ateşi iki yıl sonra Utrhec'te yanmaya devam edecek.

21:05- Hüseyin Avni Aker Stadyumu'nda muhteşem bir havai fişek gösterisi gerçekleşti.

21:29- Avni Aker'de kolbastı gösterisi yapıldı.

21:51- Grup Gripin konser verdi.

21:08- Ve EYOF-2011 TRABZON 11. Avrupa Gençlik Olimpik Oyunları sona erdi.

Haber61-29 Temmuz 2011

Hiç yorum yok: