28 Nis 2011

İTALYAN SENATÖR, TRABZON’A HAYRAN KALDI


Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık ve Eşi Sema Kızılcık’a misafir olan İtalyan Senatör Paolo Amato ve eşi Maryla Trabzon’u gezdi.



Vali Kızılcık’ın tavsiyeleri ile Trabzon’a geldiğini ifade eden Senatör Paolo Amato Trabzon’da karşılaştığı manzaranın kendilerini hayran bıraktığını belirtti.


Senatör Paolo Amato ve eşi Maryla’yı Trabzon’da misafir etmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade eden Vali Kızılcık,


“Sayın Paolo Amato’yu Trabzon’umuzda misafir etmekten dolayı son derece memnunuz. Senatörümüz İtalya’da önemli komisyonlarda başkanlık etmesinin yanı sıra Türkiye İtalya Parlamenterler Derneği Başkanlığı görevini de yürütmektedir. Senatörümüzün aynı zamanda Kuzey Kıbrıs Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olduğunu da ifade etmek isterim. Kendilerini 1 hafta şehrimizde ağırladık, umarım memnun kalmıştır” dedi.



1 haftalık ziyarette Trabzon’un tarihi ve turistik yerlerini görme fırsatı bulduğunu belirten Senatör Paolo Amato ise,


“Sayın Valimiz Trabzon’a gelmem için beni teşvik etti. Bende eşimle birlikte Trabzon’a bir haftalık bir ziyaret gerçekleştirdim. Açıkçası Trabzon’un misafir perverliği, tarihi ve turistik mekanlarının güzelliği eşim ve beni buraya hayran bıraktı. Burada Trabzon’un ne kadar önemli bir şehir olduğunu bir kez daha anladım. Sayın Valimiz ve eşine gösterdikleri misafirperverlikten dolayı teşekkür etmek istiyorum” dedi.

Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık, Senatör Paolo Amato telkariden yapılan fincan takımı hediye etti. (VB – 27.04.2011 Çarşamba)

Hiç yorum yok: