7 Nis 2011

KUL VE EKİBİ “BAŞARILI..!”

 

Trabzon İl Genel Meclisi Denetim Komisyonu, İl Özel İdaresinin bir yıllık faaliyetlerini RAPOR olarak meclise sundu.



Denetim kurulu raporunda, özel idarenin yatırım programlarında, planlamalarda, harcamalarda yasa kural ve yönetmenliklere uyulduğunu belirtti. Rapor meclis tarafından onaylandı.

Öneriler de getirdi


İl Genel Meclisi denetim kurulu yedek parça temininde komşu illerden de fiyat araştırması yapılmasını isterken, kurumun gelir ve giderleri ile ilgili otomasyon sisteminin oluşturulmasını da talep etti. Yeni yol yapımında ise önceden arazi sahiplerinden muvafakat alınmasını gerektiğini hatırlattı.


Trabzon il genel meclisince Ocak ayında oluşturulan ve il özel idaresinin bütün hizmetlerini denetlemekle görevlendirilen denetim kurulu raporunu hazırladı. İl Genel Meclisine sunulan raporda, denetim kurulu, il genel sekreteri ve ekibini kurallar, yasalar ve yönetmenliklerle idare ettiği konusunda fikir beyan etti. Kurulun raporu meclis tarafından da onaylandı.

İl Genel Meclisinde seçilen denetim kurulu Emin Zurnacı, Osman Kara, Yüksel Coşkun, Şenol Bahadır ve İbrahim Öztürk’den oluştu. Kurulun başkanı İbrahim Öztürk, Ocak ayından itibaren kurumda denetimlerini sürdürdüklerini bütün akçeli işlerle ilgili ihale dosyalarını incelediklerini alım ve satımlarla ilgili dosyaları iç denetçiler gözetiminde kontrol ettiklerini belirterek “Yasalara aykırı bir aksaklık eksiklik ve hata görülmemiştir” dedi.


İl Genel Sekreteri İbrahim Kul ve ekibinin kurumun süratli rasyonel çalışması ile ilgili özel tedbirler aldığını da belirten komisyon başkanının 40 sayfalık raporunu meclis üyeleri istediği takdirde komisyonda alabilecek. Komisyon Başkanı Öztürk, raporun medyaya da istendiğinde verilebileceğini ifade etti.


Komisyonun il özel idaresinin daha rasyonel ve süratli çalışmasında bazı önerileri de oldu. Bu önerilerin içinde en önemlisi ise kurumun otomasyon sistemine hemen geçmesi oldu. Kurumun bütün birimleri ile teşkilatlanması ile elaman yaşlılığına da dikkat çekildi. Kurumda 400’ün üzerinde emekliliği geçmiş eleman olduğuna dikkat çeken rapor şu tespiti yaptı.. ”Hem elemanlar, hem de iş makineleri yaşlanmış..”


Bu arada, kurul kuruma ilginç bir öneri de getirdi ve iş makinelerinin yedek parça alınmalında komşu illerden de fiyat alınmasını istedi.


Denetim Kurulu raporu ile yıllık çalışmaları onaylanan il özel idaresi genel sekreteri İbrahim Kul, denetim kurulu raporlarındaki önerilerin kendilerine önümüzdeki yıl için ciddi bir yol haritası olacağını belirtti.


HABER-FOTO: Erdoğan TAFLAN – 06.04.2011 Çarşamba

Hiç yorum yok: